aysenuroztunc canısı bak kafana ne kadar takarsan o kadar süre olmicak emin ol. Bizde 1 sene istedik hiç bişey yokken olmadı. Artık dedik olmuyorsa olmuyor eşimle, beraber olduğumuz o ay hiç takmadık, anın tadını çıkarıp hani hazırlanırsın özel bi an romantizm olsun diye o ay hamile kaldım. Biz hiç beklemiyorduk ama olacak diye. Bi de enfeksiyon, mantar vs varsa o da çok etkıler. Bu dediklerime dikkat et inşallah. Hayırlısı olsun hakkınızda