Burco35 Melike3435 ben maalesef 35 yaşındayım 🙈 o yüzden hakkım varmış bende koyun 2 yavrumu da dedim 🥰
Burco35 Zelikaaaa merhaba çok teşekkür ediyorum seninde inşallah hayırlısı olur bu 10 günün güzel geçer sakın stres yapma Allah ne derse o olur 🙏 test gününe kadar istirahat et dikkat et kendine inşallah hayırlı haberini alırız
Zelikaaaa Burco35 inşallah tek duam o.cok olmuyor ama bazen Bi ya olmazsa diye kendi kendime kuruntu yapıyorum.surekli yatıyorum aslında çok yatmaya gerek yok dendi ama çok emek var boşa gitsin istemiyrum.insallah güzel haberler veririm burdan sizede
miniklerinannesii00 Burco35 benim karnımdan bakmadılar ilk muayene de ve 6+4 iken göründü . Geç tutunma olunca da gözükmüyormuş .
Azraa33 Burco35 bnöde 5. Gün taze transferim oldu. Tuttu 12 gün kan verdim. Beta 1453 tü ve 3 gün önce keseyi görmeye gittim çift kese vardı kasık ağrısı. Karnım felaket ağrıyor ve şişti karnım. Gaz sancısında fazlaydı
Burco35 Azraa33 ayy acaba benim nasıl ama beta değerlerim o kadar yüksek değil sanki benim ya ben çözemiyorum zaten bizim nasıl oluyor haftalık ben burda son regli tarihimi girdim ama hemşire 1 hafta öncesini söylüyor bizim nerden başlıyor haftamız
ikizprensesannesi @Melike3435 Ben 31 yaşındayım hep iki embriyo transferi oldum istediginde yapıyorlar söyledim tamam dediler iki konuldu hep
ikizprensesannesi @Melike3435 ikiz oldu ama benim tek yumurta oldular yani tek emriyomuz tutundu 35 yaştan önce koydurmamalarının sebebi bı sanırım üçüz dördüz olur diye hayırlısı olsun sağlıkla kavuşalım inşallah
Melike3435 ikizprensesannesi anladım canım . Ben de konuşucam doktorla iki tane koyulursa ne olur diye . Gerçi sağlıklı olsun 1 tane olsun o ayrı ☺️ Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah
miniklerinannesii00 Melike3435 evet sağlıklı olsunlar da benim düşüğüm olmuştu birde embriyo kaliteleri de önemli kaliteleri düşük olduğu içinde 2 tane koydular. 🥰
ikizprensesannesi @Melike3435 İki tanenin biri tutmazsa birisi tutar avantajı var diye düşünüyorum hayırlısı olsun hakkınızda inşaallah sıkı sıkı tutunsun size 💞
miniklerinannesii00 ikizprensesannesi evet biz öyle düşünüp 2 tane embriyo transferi yapıldı ve sonuç üçüz 😃😊
Dllike İyi akşamlar kızlar bende yeni üye oldum trasferimin 5 günü çok merak ediyorum sonucu aranızda dayanamayıp erken test yapan varmı
ikizprensesannesi @miniklerinannesii00 Ya maşaallah ne kadar güzelll sağlıkla kavuşun kavuşalım inşaallahh yavrularımıza benimde öyle olucaktıı muhtemelen ama teki tutunmuş monokoryonik olmuşuz☺️🤲🏻
miniklerinannesii00 ikizprensesannesi evet öyle olmuşuz iyiki de olmuşuzz☺️☺️ amin inşallah bebeklerimiz sağlıkla gelsinler🌷🌷