Burco35 Skbraa çok sağol ya tamam hemen yapıyorum bu dediklerinizi hayırlısı olsun inşallah çok bekledik çok istedik mucizelerimizi 🥰
Burco35 miniklerinannesii00 anaaaa 🙈 Allahım sen ne büyüksün yarabbim sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 ayy neler oluyormuş bende 3 mümkün değil derdim
miniklerinannesii00 Burco35 bende hiç aklımın ucundan geçmiyordu betam yüksek çıkınca ikiz olduğunu düşündüm meğerse üçüzlermiş ama bir tanesi sonradan geliyormuş inşallah diğerlerine yetişir bıdık😅💕
dudaktan_kalbe25 Burco35 bana da tek koydu bugün kese gördük bayramdan sonrada kalp atışı insallah🥰 progestan ignesi vuruluyosan o yapabilir bana suan onun fitilini verdi tabi.
Burco35 dudaktan_kalbe25 hem iğnesini hem fitilini kullanıyorum ama çok yıprattı bu iğne beni daha da kullanıcam :(
dudaktan_kalbe25 Burco35 valla bnm kalcam pert oldu oturma kalkma hepsi zor artık ama sükür bugün bitti kurtuldum hafta da bigün ignem var ona razım oldum düsün🤣🤣
miniklerinannesii00 Burco35 evet inşallah sizinde hayırlı haberlerinizi bekliyorum beni haberdar edin ♥️♥️♥️
Burco35 Mucizemibekliyorum_ ayyy gözükmedi kese ya ne üstten ne alttan bende üzülünce dr beta bakalım dedi şükür 1469 çıktı çarşamba yada perşembe günü gel bakalım dedi dr eli boş döndüm 🤷♀️
Burco35 Zelikaaaa merhaba çok teşekkür ediyorum seninde inşallah hayırlısı olur bu 10 günün güzel geçer sakın stres yapma Allah ne derse o olur 🙏 test gününe kadar istirahat et dikkat et kendine inşallah hayırlı haberini alırız
Melike3435 Burco35 nasıl 2 embriyo transferi oldun canım ? 35 yaş üstü müsün ? 35 yaş altına 1 transfer yapılıyormuş
Burco35 Melike3435 ben maalesef 35 yaşındayım 🙈 o yüzden hakkım varmış bende koyun 2 yavrumu da dedim 🥰
Melike3435 miniklerinannesii00 2 embriyo transferi sen mi istedin canım ? Normalde 35 yaş altına tek transfer yapılıyormuş. 35 üstü müsün sen ?
miniklerinannesii00 Melike3435 yok ben ilk denememde düşük yaptım ve doktorum da düşük yaptığım için tıbben uygun olduğunu söyledi . 23 yaşındayım 🥰
Burco35 miniklerinannesii00 ayyy ne zormuş bu süreç görünmedi kese oluyor mu böyle acaba anlamadım erken dedi madem erken niye kese için gün veriyor bu doktorlarda tuhaf 🧐
miniklerinannesii00 Burco35 benim karnımdan bakmadılar ilk muayene de ve 6+4 iken göründü . Geç tutunma olunca da gözükmüyormuş .