Seyma2255 Kızlar bugün ayrıntılı ultrasona gittim ve kalpte nokta kadar parlaklık çıktı doktor çok üstünde durmadı ikili testim de bir sıkıntı çıkmadığı için ama yine aklıma takıldı bu durumu yaşayan oldu mu hiç?
Kubare134 Seyma2255 bende de çıkmıştı önemli bişey olmadığını söylediler zaten amcam kardiyolog ona gösterdim o da çocuk kardiyolojisine önemli hiç bişeyin olmadığını söylediler .. Ama içim içimi yiyor yarın randevum var korkuyorum elinde değil🥺😓
Churcill Seyma2255 benim bebeğimde de çıktı 3 taneydi birisi kaybolmuştu diğerleri de kaybolur inşallah bakalım. İkilide sorun yoksa detaylı için de sorun değil tek başına diyorlar.
tubimom Seyma2255 aynısı bende de çıktı benimde doktorum çok fazla önemsemedi hamileyken geçmezse bile doğduktan sonra büyük ihtimalle geçer dedi içini ferah tut canım bende takmamaya çalışıyorum
Seyma2255 Anneyiimmz herhangi bi sorun teşkil etmiyor degil mi insan yinede kafasına takıyor çok küçüktü zaten nokta kadar birşeyi başka da bir sorun çıkmadı şükür
Anneyiimmz Seyma2255 hayır çoğu bebekte oluyor sonra geçiyor demişti doktorum tarama testlerin temiz çıkmış takma kafana
Cancan2 Benim bebeğimde de vardı 30 lu haftalarda tamamen kayboldu şuan doğum yaptım bir şeyi yok çok şükür
Seyma2255 Cancan2 inşallah benimki de kaybolur çok ufakti zaten ama insan yinede takıyor kafasına doktor aklın takılırsa genetik test yaptırabilirsin ama gerek yok ikili testin temiz çıkmış dedi ama ne bileyim ya taktım kafaya
Seyma2255 Churcill ikili testim temiz çıktı benimkin de bir tane nokta kadar başka da bir sorun çıkmadı Allah’a şükür
Cancan2 Seyma2255 benimde ikili testte sorun yoktu farklı bir doktora gitmiştim o gördü amniyosentez önerdi kendi doktorum ve detaylı ultrason yaptırdığım doktorda önemsiz bu ikili temmizse ve sadece bir belirtiyse dikkate almıyoruz dediler sonrada kayboldu zaten inşallah sizinde öyle olur.örneğin hem kalp hem bağırsakta olursa riskliymiş ama tek olunca önemsenmiyormuş fazla
tubimom Seyma2255 bende bide böbrek genişlemesi çıkmıştı bak o geçti inşallah bu da geçer diye bekliyorum ama içimde bir ferahlık var sende takma 🌸❤️
Guidoo20007 Seyma2255 bende de çıktı çok üzüldüm çok tribe girdim ama doktor sıkıntı yok kafana takma dedi , ben 2 li 4 lü bir de fetal dna testi yaptırmıştım öncesinde temiz geldi takmamaya çalışıyorum artık , herkes te olup geçiyormuş
Seyma2255 Cancan2 benim doktorum da yok ikili test ve ayrıntılı ultrason tek başına dön sendrom riski var yok net birşey diyemez amniyo sentez yapabilirsin falan dedi beni iyice strese soktu sadece nokta kadar parlaklık çıktı başka bir bulgu yok bilmiyorum bu ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle sorunlarla karsilasmamistim Allah’a şükür ilk kızım da sağlıklı ama ne bileyim inşallah birşey yoktur sağlıklı doğar kızlar dua edin 🙏
Cancan2 Seyma2255 inşallah seninde geçer canım ben çok ağladım doktor söyledikten sonra farklı doktordu gittiğime çok pişman oldum 19 haftalık falandı görüldüğünde 22 haftalıkken detaylıya girdim doktor bunu neden söylediler ki sana strese soktular önemli bir şey değil bu kaybolacak ilerleyen haftalarda zaten dedi ama doğana kadar ben sürekli düşündüm bir şey var mı diye ne zaman kucağıma aldım o zaman rahatladı içim. Amniyosentez de yaptırmadım olsa da aldırmayacaktım çünkü