emir_01 Sibelsibos ya bne okadar umutluydumki verdim eve geldim bole bisey sor.adim hic yanlis cikmaihtimalide yoktur ne yazikki sansima zaten
Sibelsibos emir_01 anlıyorum seni bende onu tüp bebek te yaşadım bütun belirtileri dibine kadar yaşadım kesin dedik eşimle isim sakasi bile yapıyorduk ama negatif çıktı 2 gün ağladım seni çok iyi anlıyorum bebeğim 😢