emir_01 bende devlet Hastanesi’nde yaptirdim hep bu testleri ne bileyim valla görmedim ondan şaşırdım sordunmu sizin ölcüm degerlerinizdeki sayı birimi mi bu diye mesela ben sordum 0.2 niye benim hep 0.100 çıkardı diye bizim labavotarin değer birimi böyle dedi negatif dedi valla ne halt yediklerini anlamıyorum 😂😂