Mustafayigitvebeytugannesi yok niye yanlış anlayayım ☺️ Bizim yalnızlığımız 1 gün olmadığı icin biz yiyoruz yanı Eşim bir hafta gündüz çalışıyor bir hafta gece çalışıyor bütün hafta patates kızartması yapamicagim icin oğluma sebze et ne yemesi gerekiyorsa yapıyorum mecbur Kalan yemeği ertesi gün eşim öğlen ise gitmeden yiyor bitiyo 🙈 Zaten bende anne evinden aliskanlik ana yemek yanına yan yemek mutlaka yapılır yanı bi patates bile kızartsam mutlaka bi çorba bisey yaparım yanına 🙈