Ben sipariş vermedim ama sipariş öncesi iletişime geçtim. Zorla iletişime geçmişim gibi bir his oluştu, mesajlarıma doğru düzgün cevap vermediler. Bir sorumu yanitladilarsa diğerini yanıtlamadilar. Az önce sipariş vermekten vazgeçtim ve mesajınızı gördüm. Paylaşım için teşekkür ederim. Trendyol devconsept hakkında bilgisi olan var mı?