Burada memnuniyet durumuna bakarak sipariş verdim. Baskı falan istediğim gibi oldum. Teneke kutu istemiştim yamuk gelmiş kapağı hicbiseye sarmamislar. Hadi o kargonun suçu diyelim. Arkadaşlar bu çikolata da tat yok. Nasıl beğendiniz Allah aşkına. Pelit cikolatalari falan geçtim, kıyas edebileceğiniz Ülkerin sıradan çikolatası bile bin basar buna. Ben yandım siz yanmayın. Biraz daha fazla para verip iyi yerlerde yaptırın.