Nesnes28 Biz bugun 37 haftadayız ve günümüz belli oldu nasipse 21 haziran sabahı yatısımız var 😍 inşallah hersey yolunda ve cok güzel olur 🤲varmı aynı günde doğacak bebişler🤭
Seneeeemmmmmmmmmm Nesnes28 benimde 20 haziran 39 üncü haftada alıyor doktorum sağlıkla kavuşalim hepimiz❤️
tazegebe58 Nesnes28 benim doğum günüm çocuğumun değil sayılır mı 😂😂 Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤍
glz87 Nesnes28 yaaa çok az kalmış benim daha 2 ayım var Rabbim sağlık la kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲
Kubracns Nesnes28 Seneeeemmmmmmmmmm Gzo 1iricikkk SheeR Ipek0204 Elenor17 Cananaslan_ denizozulkerr Hanımlar bende 19 Haziran da doğum yapacağım ama korkuyorum sizde korku var mı ? Anesteziyi spinal mi genel mi epidural mi düşünüyorsunuz? Bende spinal + sakinleştirici yapacağım dedi doktorum ama korkuyorum. İğne den ve uyuşmamasından 🥴 Sizde durumlar nedir ?
Nesnes28 Gzo cok heycanlı insallah saglıcakla alalım 21 haziran en uzun gündüzde doğan bebişler olacak 🤣🤣🤣
Nesnes28 tazegebe58 tabikii iyiki doğdunuz şimdiden 😍😍21 haziran icin cok dua etmiştim kabul oldu ikizler olmasın diye🙈🙈🙈
tazegebe58 Nesnes28 ahahahah yalnız kötü bir haberim var 21 Haziran ikizler burcu 😂 22 itibariyle yengeç bir gün daha bekleyin ama ikizler iyidir kendimden biliyorum 🤪😂
Birerkekbirkizannesi Nesnes28 hayırlı uğurlu olsun o zaman 💕 38 hafta oluyor değil mi, benim ikinci sezaryenim doktor ısrarla 39 dolsun istiyor ama benim bekleyecek mecalim kalmadı😞😞😞
Nesnes28 Birerkekbirkizannesi evet tam 38 haftalık oluyor 39.hafta bayrama denk geldiği için birde bebek 7.aydan beri kanalda nolur nolmaz diye zaten sezeryan olacağı icin 🥰hakkımızda hayırlısı inşallah ❣️
BEAUTY28 Birerkekbirkizannesi bemce cok guzel 39.haftan dolmasini istemesi. Bende 39 dolsun 2.kez sezeyrn olucam tam 2 yil gecti ilkin ustunden