Dimple23 reinamm hepsi sezeryan...35 yaşımdayım ...büyük oğlum liseye gidiyo ...erken evlenenler kervanındayım ben
F1903 Htccprz ne guzel ay kizim olsaydida 9 ay bulantya raziyim 😂😂 Cok istyodum kiz cocugu hayrlisi olsun saglkla kucagniza alin ne guzel sansli bi annesiniz 😘😘
Merve201119 Canselllll benim ilk oğlumda karnım çıkana kadar hamile olduğumu anlamadım bile ne bulantı ne halsizlik ne bişey kızımda sadece kokulara karşı tiksinme oldu yine bulantı filan hiç yaşamadım üçüncüye hamileyim bunda üç ay boyunca hep istifa ettim erkek bence hurafe bunlar çok takılmamak gerekli😊
031965 Benim kızım olacak inşallah ve ilk 3 ay kötü geçti kusma bulantı iştahsızlık, erkek bebeği olan bi arkadaş var aylarca mutfağa girememiş evinden tiksinmiş o kadar bulantısı olmuş yani erkek kız fark etmiyo