Canselllll Kızlar, hamileliğin ilk üç ayında yoğun bulantı vb sendromlar yaşayanların erkek çocuğu oluyormuş diye duydum. Sizde ilk üç ay nasil geçti, cinsiyeti ne?
Aysnr08 Canselllll Canselllll bulantı tokluk hissi çok yaşadım hala yaşıyorum 17 haftalık bebeğim erkek
deletedmom6295 Canselllll arkadaşın kızı var 4 ay kustu benim erkek midem dahi bulanmadı ki çok hassastır midem ablamın oğlu var 5 ay midesi bulandı ama kusmadı. kusacası vücudun hormonlara verdiği tepkilerle alakalı cinsiyetten ziyade
Tugbamete Canselllll 33 haftalığım daha hiç bulantı yada hamileliğin getirdiği karın şişliği harici farklı bir durum yaşamadım bebişim erkek 💙💙
Htccprz Canselllll tüm belirtiler hurafe canım hiiiç uğraşma bunlarla 😉😉ben çok uğraştım çünkü hiç biri tutmadı 🤓
Elifaaksoyy Canselllll 3 ay boyunca miğde bulantısı çektim ve kızım olucak böyle şeylere inanmayın bence çünkü herşey kişiden kişiye değişiyor😊
F1903 Evet erkek bebekte 3.ayda kesiliyo diyolar benmde 10.haftada kesildi bulantilarim hamdolsun 😊 Kiz cocugu braz daha agır geciyomus bi tanidigim 5 aylik kizi olcak hala bulantlari devam ediyo tabi bunla cok alakali degildir 😊
TCSRFEGUL Canselllll Allaha şükür birgün bile bulantım olmadı ve kızım olacak inşallah 💕👩👧tamamen hurafe diyorum ben
Dimple23 Hiç bulantım olmadı erkek ....diğer gebeliklerimde de aşırı bulantım oluyodu öğürmekten boğazım yırtılıyodu onlarda erkekti :)))
F1903 Htccprz ne guzel ay kizim olsaydida 9 ay bulantya raziyim 😂😂 Cok istyodum kiz cocugu hayrlisi olsun saglkla kucagniza alin ne guzel sansli bi annesiniz 😘😘
reinamm Dimple23 ya cnm oyle şeyler var ki aklım almıyor🙄 sarı kustum erkek mi. Erkek istiyorum kızlar şöyle böyle. İçim şişti ya