Birdemet95 ¾ gündür test yapıyorum sürekli gölge ikinci çizgi çıkıyor hemen çıkıyor ama 2 3 günde koyulaşması gerekmezmiydi gebelik olsaydı? Adete 4 gün var .
zynb_ozkn Birdemet95 benim kizimda 1 haftam gecmisti bile silik çıkıyordu bazen gec döllenme olabiliyor o.durumlarda silik çıkar
Yenibirannee Birdemet95 ben kan vermiştim betam 18 çıkmıştı sonraki günler yine meraktan yapmıştım hep silik çıkmıştı ikinci çizgi. Adet günüm geçtikten 3-4 gun sonra belirgin ikinci çizgi çıkmıştı
Birdemet95 naneliseker_ sabırsızım tabii ama güya adet günüm 1 gün geciksin demiştim öyle kan veriyim Hamilemisiniz peki şuan?
naneliseker_ Birdemet95 yoo varsa zaten çıkıyor kuzum Eski actigim postalardan testinme bakabilirsin , evet gebeyim:)
Birdemet95 naneliseker_ Benimki dün böyleydi ama ondan önce ki günde böyleydi :) Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah 💖
Pemberuya Birdemet95 ama adet günü falan anca koyulaşıyor canm Şuan silik çakması çok normal ben 3 gün kala yapmıştım kıl gibi ince çıkmıştı:) kan verin isterseniz daha net belli olur ☺️
serifeaslan01 naneliseker_ ay bende atim yorumlayin anlamıyorum gölge mi değil mi iki gün vardı bugün yaptm
Birdemet95 zynb_ozkn benimde ilk gebeliğim geç dollenmeydi ama testlerim gün geçtikçe koyulaşmıştı Bir iki gün bekleyip tekrar deneyim bakalım:)
Birdemet95 Yenibirannee galiba hep bu sabırsızlıktan farklı şeyler kuruyorum kafamda :) Adet günü gecikince yapmam daha iyi olacak☺ Teşekkür ederim 🌸
serifeaslan01 Happ ay yok ya baktım da tam negatif tahmini dollenmenin o onbirinci günü yapmış oluyorum