Dilaraortacc1 Allahkahretmesin1 😅😅 benim şansıma Türkiye tarihinde 3 kere asgari ücrete zam yapıldı resmen 3 defa zam yedim oglum doğmak bilmedi 41. Haftada 2 hafta daha dursa bir ara zam daha yiyecektim😅
Allahkahretmesin1 Dilaraortacc1 ay Allah korusun 😂😂 ben 1 zam yedim şükür planlı sezaryen olacak en geç 2-3 temmuz diyor doktorum net belli değil henüz
Dilaraortacc1 Allahkahretmesin1 eğer bayramdan önce asgari ücrete zam gelirse otomatikmen oraya da geliyor umarım sana yansimaz ya 🤦♀️🥲
Allahkahretmesin1 Dilaraortacc1 geçen hafta konuştuk da temmuzda gelecek dediler ama günü net belli değilmiş 2-3 temmuzda doğumu olacak deyince birkaç günden bir şey olmaz yardımcı oluruz dediler ne kadar doğru bilemiyorum 😂
Dilaraortacc1 Semaakkaya ayy az kalmış doğuma hayırla kucağına al insallah ben doğurdum şuan 9 aylikk