Dilaraortacc1 ben izmirde normalde annemler kayseride bende burdayim dogumum.brda tekdende olucak ildemde oturuyor annemler 38+4 uz hastaneye gidiyoz gecen hafta haftaya dogurursun diyodu doktorumuz bebek cok assada 3cm acilmam vardi siimdi gidiyoum bakalim ne olcak cati muanesi de yapti bu hafta onun tedirginligi de var 😂😂 kendimi kasiyorum oda agri yapiyo yoksa olmuyo da