Mihrihfsa kan boşaldi diyecek kadar kan cok geliyor ve siz buraya girip doktora gideymmi diye soruyomusunuz? Lütfen zaman kaybetmeden hemen hastaneye gidermisiniz. Nekadar umursamaz davranmissiniz ya biraz dikkat edin. Burdakiler gitme dese o bebege bisey olsa kim suclu olacakkk!! Aa evet forumdakiler gitme dedi bende gitmedm onlar suclu mu diyeceksiniz. Lütfen biraz dikkat edin kendinizi, bebeginizi önemseyin ve derhal hastaneye gidin.!!