Merhaba arkadaşlar… 28. Haftadayım ve doktorumun bana suyunun fazla olduğunu söyledi. Sınıra çok yakınmış. Biraz interntten araştırma yaptım ve bu beni çok korkuttu . Bu durum hakkında bilgisi olan var mı . Yada yaşamış olan düşünmekten qraşturmaktan uyuyamıyorum Allah korusun bişey olcak diye çok korkuyorum😒😪