Bussuusu Kızlaar pozitif çıktı test ama bu testte böyle çıkıp kanda negatif gören oldumuu inanamıyorummm geçen ayda kimyasal yaşadım
minikoannesi123 Bussuusu benim bundan çok cok daha silikti öğrendiğimde, kan tahlili ile netlestirebilirsiniz
Minaesra Bussuusu Benim bundan daha da silikti o şekilde öğrendim yani var büyük ihtimalle, İNŞALLAH 🥰 Hemen kan vermeye gidin bizede haber edin bu haberleri alınca bizlerde çok mutlu oluyoruz 😍
Bussuusu sedanurbelik inşallah kan sonucu da da pozitifi görürüm allahım şükürler olsun sizde sağlıcakla kucağınıza alın bana da dua edin noluur
Bussuusu Hemen vericem kızlaar daha da belirginleşti adetime daha 2 3 gün vardı çok şakınımm denemek için yaptım lütfen dua edin benim için 14 aydır bekliyorum bu haberi 😍😍
Bsrblr Bussuusu rabbım ısteyen dıleyen herkese nasıp etsın var kuzum ama bıde kan ver betana bak😍 bu arada kımyasal nasıl oluyor
minikoannesi123 Bussuusu 50′lerde bir şeydi 37 oldu bizim kız o yüzden tam emin değilim ama 100 değildi biliyorum :))
Paradise1_ Bussuusu ben ilk yaptım bundan silikti durdukça koyulaştı bir gün sonra kan verdim 81 çıkmıştı
Nghnhe Bussuusu tebrikler 😊 benimde öyle oldu kimyasaldan hemen sonra hamile kaldim tekrar suan 18 haftalik olduk Rabbım hayırlısı ve sağlık ile kucağımıza aldığımız günleri görmeyi de nasip etsin bizlere
Bussuusu Bsrblr çok sağol canım inşallah test yanlış değildir kimyasal döllenme oluyor fakat bebek tutunamadığı için düşük oluyor beta yükseliyor bi yere kadar sonra düşüyor