Tugbavepamuguuu Benim bademciğim yok. Ameliyatla 9 sene önce alındı. Grip olunca ardından hemen akciğerlerime öksürük olarak iniyor gece yatırmıyor. Gebelik sürecim devam ediyor bu süreçte iki kez 2 ay arayla grip oldum. Doktorlar vermek istemiyor ilaç ama ilkinde zararı yokmuş geçmeyince öksürük Augmentin 625 mg verdiler. Hatta eczacı bile size neden çocuklar için verilen dozda verdi doktor dedi. Hamile olduğum için dedim. Gebelikte tek zararı olmayan antibiyotik buymuş. İkinci kez kısa zamanda yenileyince grip yine öksürük olunca antibiyotik vermediler. Bitkisel öksürük şurubu diye ifade ettiği Sekrol 150 mg verdi doktor onu kullandım. Tabi bu ilaçları veren doktorlar KBB uzman doktoru. Ben yinede kendi kadın doğumcuma mesaj atıp onayını almadan kullanmadım. Hatta öksürük şurubu ile geçmeyince kadın doğum doktorum Augmentin 1000 mg antibiyotik yazdı. İlaçları bitirmeden iyileşince sonuna kadar kullanmadan ilaçları bıraktım. Kadın doğum doktorum, toz zencefil, karabiber, limon suyu ve bal karıştırıp bir tatlı kaşığı günde 3 kez tüketmemi önerdi. Cistus Pastil kullandım. Bitki çaylarını da abartmadan içtim günde 2 kez. Kuşburnu ya da rezene. İçine tatlandırıcı olarak bal koyabilirsiniz. Bir de taze meyve tüketimi nar veya portakal suyu karıştırmak. Mevsimi geçti ama C vitamini olarak. Zor oluyor gerçekten. Burun tıkanıklığı için okyanus suyu içerikli STERİMAR. Ama ben faydasını görmedim. Belki dezenfekte etmişimdir. Ya da fizyolojik serum da burun tıkanıklığı için doktorum tavsiye etti.