etkafa o his kendi geliyor zaten istemsiz ıkınıyosn
Sumeyyeae ayy inşallh yapabilirim canım🙄
Ruyagibi1 bende öyle yapim ozaman çünkü çok tecrübesizim
Ruyagibi1 açılma olması için birşeyler yaptınız mı bir de bebişiniz kaç kilo doğdu
Tubag1 açılma için önceden planlı hiç bir şey yapmadım ve bebişim 3 kilo doğdu
Ruyagibi1 maşallah sağlıkla büyüsün inşallah
Ruyagibi1 ağrıların çok demi 🥺