OnlyBaby gittim şimdi aşılama tedavisi görüyorum yumurtam büyümüyor pazar gene gidicem bu sefer profesör bakacak tüm twstlerimizi olduk bende bir şey yok eşimde sperm kalitesi düşük ama hamile kalmaya engel değil dedi doktorum aşılamaya geçtik yumurtam 13 mm büyüdü daha da büyümedi 18 mm olması gerekiyormuş çok zoruma gidiyor her gün ağlıyorum bir çocuk gördüğüm de dalıp gidiyorum psikolojim kalmadı olan olmayan her şeye ağlıyorum bazen çocuğum hiç olmayacakmış gibi hissediyorum çok zor Allah büyük bekliyoruz