Aysnr11 OnlyBaby Bende bendeee 🙋🏻♀️ Allahım bir an önce nasip etsin inşallah bulantısına da razıyım sancısınıda ♥️
Sibelsibos OnlyBaby en güzeli bugün doktoru aradım bide tekrar beta HCG vermemi istiyor garip ya valla şaşmis bunlar hem düsük dediler hem tahlilerin arasında HCG de vermeyi unutmayın Sibel hanım diyolar 😂😂😂
OnlyBaby umutluanneadayi yaa bakalım bilemiyorum biraz sızılarım oldu çok değil yani çatlama iğnesinin etkileri heralde 😂
umutluanneadayi OnlyBaby ahh o çatlatma iğnesi ben hamile kaldım sanmıştım bütün herşeyi yaşamıştım zamanı varmış olmadı dhaada olmadı da neyse sbsnjsj
OnlyBaby dilay_06 inşallah canım teşekkür ediyorum bakalım ay sonunu bekliyorum bende yapacak bişey yok :(
dilay_06 OnlyBaby folik asit içmeyi ihmal etme bir de doktora söyle demirine falan baksın ona göre ilaç kullan kalırsın İnşallah
OnlyBaby Sibelsibos anlamadım ya sen idrar yapmıştın sonra kan verdin negatif çıktı şimdi yine mi hcg istiyor? Şaşmış bunlar aaa😅 özeldemi yaptırdın para için diyo olmasın
Sibelsibos OnlyBaby 2 gün önce düşük yaptım negatif değildi düsük olalı 2 3 gün olmuş neden HCG istediklerini tekrar merak ettim
_Feslegennn__34 OnlyBaby evet yaptım ama bişey yok aşiri ateş basması var ben böyle bişey gormedım bu belirtı olabılır mı
OnlyBaby Sibelsibos hadi yaaaaa :( üzüldüm. Yaptır bakalım yine bende anlamadım. Önümüzdeki aylara bakıcaz artık
OnlyBaby dilay_06 folik asiti bi doktor vermişti ama ben bırakalı çok oldu ya :( ama folik asit karışımlı bi içecek içiyodum ocean dan. kız ayın 17 sinde bir sürü ilacım var folbiolü nası alcam bilmiyorum. Duphaston, progestan, coraspin