Attoya anladığım kadarıyla yaptıran kurumlar kendilerine pay alıyor. Kurumla anlasması olmayan hastaları kendileri kanlarını aldırıp kargo ile kendileri gönderenler daha uygun fiyatlı sanırım. Ben gittiğimde burda bir lab ile anlasmaları vardı daha pahalıydı. Yani aynı hafta içinde bir arkadasın aynı firmaya 5000 e yaptırdı ben 7500 e yaptırdım. Böyle bir denetimsizlik gerçekten cok saçma.