Silahimigetiraysel 77Bebek35 beennn bat 29 haziran yumurtlama günlerini değerlendirdim gögüslerimde acı var inşallah bayram hediyemiz olacakk sizce ne zaman test yapmalıyım erken gebelik testini
77Bebek35 Emotion123456 benm bir oğlum var ıkıncıyı denıyorum 5 aydır ama bu ay bi tuhaf kasıkları agrıyo ve beyaz krem gbı akıntım var
erdmdml 77Bebek35 benimde kasıklarım ağrıyor ve az önce ovulasyon testi yaptım ikinci çizgisi de çıktı pozitif yani kafam karıştı 2. yumurtlama mı oldu diye 🥺
ANurrr Annevekizi hafif bi silik çizgi var sanki benmde bu şklde çıktı testim adet günüm iki gün geçti kan testi de vermedim bekliyorum öyle
77Bebek35 erdmdml olabılır dene bu geceyıde :) beklenen adet donemıne kadar bırgun arayla ıkı gun arayla dene ıllakı denk gelır
77Bebek35 Kivircikkuala hala degerlendırıyomsn gunlerı malum yumurtlama gunu bellı olmuyor ya denk gelmesi önemli
Kivircikkuala 77Bebek35 evet kuzum şu an 14.günümdeyim 12.günde şeffaf beyaz akıntım oldu ayrıca sol tarafımda sızı hissettim 7.10.13 günlerimi değerlendirdim yarın değerlendircem bide 2 gün arayla değerlendiriyorum
77Bebek35 Kivircikkuala bende aynıyım ılk ogluma evlendım bır adet donemı yasadım ılk seferde hamıle kaldm sımdı 6 aydır denıyoruz tık yok bakalm nasıp
Kivircikkuala 77Bebek35 ben 2,5 yıl oldu evleneli 2 senedir hiçbir doktor tüplerin tıkalı olduğunu bilemedi özelde gitmediğim doktor kalmadı en son devlete gittim orda öğrendim Nisan da ameliyat oldum ilk adetini gördüm inşallah ikinciye çift çizgi görürüm 🥹
77Bebek35 Kivircikkuala ayy inşallah valla sımdı bende dua edıcem sana :) benım bıtane oglum acelem yok saglıkla gelsin inşallah allah nasip etsin