Zeykan cok sevindim iyi olmanixa.dahada iyi olun insallah.aynisini yasadik resmen sulu pembemsiye dondu,ilk koyu renkten.bende yatiyorum.sukur esimde hic kaldirmiyo beni.umarim guzelce atlatiriz bu durumu.30sinde randevum var kendi doktorumda insallah guzel seyler.soyler