Kayalimerve Merhaba,hala durumu atlatamiyorum.dun gece baya kanamam oldu.acile kaldirildim.bebegimim kalp atisi var.iyi ama agrim devam ediyor.kanamam durdu.sizdede oldumu.neyapacagimi bilmiyorum.ama cok korkuyorum
PrensinibekleyenAnnee Kayalimerve doktorumla görüş canım neden kanaman olmuş biz şimdi ne desek seni yanlıs yönlendiririz.
Bebiskosuu Kayalimerve merhaba çok geçmiş olsun öncelikle benim de 23. Haftada korkunç bi kanamam olmuştu. Çok korktum sizin gibi haliyle kaybedeceğimi düşündüm bebeğimi. Sonra kanama durdu dinlendim normal hayatıma bile döndüm çok şükür ki 31 olduk. Korkmayın her kanama düşükle sonuçlanacak diye bi şey yok kalbinizi ferah tutmaya çalışın 🫶🏻
Leman2001 Kayalimerve çocuğunuz erkekmi?12 haftada bendede oldu.Üstelik doktor erkek çocuga hamile kalan çoğu kadında bu haftalarda görüle biliyomuş böyle kanamalar.Ama nedeni başka şeylerde ola bilir.Bende 6 aylıkkende kanama oldu 5 gün hastanede yattım.
Kayalimerve PrensinibekleyenAnnee ben arastirma hastanesinden sonra oxel bir muayeneye gittim.kendisi riskli gebeliklere bakiyormus.moralimi cok bozdu.bi neden goremediler. Kanama.icin biraz gec olmus.ama gitcegi varsa gitsin.sakat olanlar olurler.gibi sacma.bir yorum.yapti.zTen okadar kotuydumki.beni dahada kotu etti .
Esracigdem Kayalimerve aa gitmişsinix pardon. Benim doktorum da bana böyle aptalca cümleler kurdu. Giderse gider. Sen eve git yat dinlen. Kanaman artarsa da panik yapma diyordu. Kanamam artıyordu kırmızı oluyordu doktoruma gidiyordum en son bana kızdı. Ölecekse ölecek yapcak bişey yok diye. Bunları duymak için de 400 lira para verdim. Bazı doktorlarımızın maşallahı var rabbim nazarlardan sakınsın🧿 🤣
EverlerinSeher Ben yaşadım 12 haftalıkken parçalı kanamam olmuştu birden boşalmıştı şok içinde gittim hastaneye kanama alanını bulamadılar Elhamdülillah’bebek de iyiydi progestan kullandım şükürler olsun Rabbime şimdi 33 haftalığız stres yapma dinlen geçicek inşaallah bebeğini saglıkla kucağına alırsın
Kayalimerve EverlerinSeher cok sevindimm gercektenn.iyi olmaniza.banada verdiler o ilaci ama biri hap gibi ic biri fitil gibi kullan dedi.siz nasil kullandiniz
sevdaaa23 EverlerinSeher muhtemelen progestan kullandınız demi nekadr.sure.kullandiniz bende 12 haftalık iken kanamam oldu şuan 17+4 um bıraktım ama kullanmayi
Kayalimerve Bebiskosuu ay cok sukur.cok sevindim.umarim saglikli bi sekilde alirsiniz ve aliriz hepimiz bebislerimizo kjcagimiza.insallah benimde duzelir🥺
Kayalimerve Leman2001 ay daha igrenemedim cinsiyetini,ama erkek hissettigim.tabi cinsiyegim oneminyokta.saglikli olsun yeterki.bisi olmasin bebegime.cok korkuyorum
roenna Kayalimerve hap olarak icince yan etkisi çok oluyor dedi bana doktorum, baş dönmesi vs yapiyormuş. Fitil olarak kullaniyorum kanamam kesildi ve yan etkisi yok şimdilik
Elifaras_ Aaa bende 12 haftada baya kanadım kalbi atıyordu. Progestan kullanmadan düzeldi. Şuan 32 sağlıklı bi erkek bebek çok şükür
Kayalimerve roenna tesekkur ederim bende oyle kullanayim ozaman daha iyi olur.dahada fazla yan etki istemiyorum🥺