Oznr aysgldlrl67 benkm ki 3500 kg cati da iyi cikar dedi tek sorun gelmemesi. Gerci kilolara guvenmiyorum 1 haftada 700 gr aldirdi cocuga. Son 2 gunde de 200 gr verdirdi 😊
Oznr Tgbylmz bende oyle yapiyorum bu kadsr bekledik bekki dr normal doğururdum demek istemiyorum. Esim stresten ölcek ya bisey olursaymis yok simdi cocugunu seviyor olacakmış sanki o doğuracak 😊
Tgbylmz Oznr sadece tedbirli olmak lazım doktora haftada 1 değil de 2 gidiyorum artık ben 40 ı geçince muhtemelen 2 güne bir giderim bebeğin sıvısını kontrol etmesi açısından 😊
Oznr Asiyebsrn yuruyus yap diuorkar ama bakkala gidip gelene kadar kasik agrim öldürüyor. Yarin apartmani inip cikayom bari
Yasmnnn Artık sayfana girip çıkıyorum bu kız doğurmadı mı daha diye😅 rabbim bi avazda kurtarsın inşallah🙏🤲🏻🤗