Oznr Kizlar bilenler bilir doğuramadım hala 😀 bugun kontrol vardi hic sanci cikmadi suni ile dogurman icin belli kosullari tasiman gerek dedi mesela fogumun birazda olsa baslamasi gibi var mi oyke bi durum cunku kanala da inmrmisti 2 gjn once. Bebiste sorun yok en fazla pzt ye kadar bekletebilirim dedi. Esimde korkuyo bisey olur diye sizce de bekleyeyimmi pzt 40+5 olucam. Belki kendiliğinden gelir diye düşünüyorum. Bu saatten sonra kendi gelir mi
Ezgiaa Oznr acılma olmadan suni sancı vermiyolar. İşe yaramazmış. 39+4üm ben de 40+3e kadar beklicez dedi
Busratuncer Oznr canım riske atıp bekleme bende aynı durumdayım bana 43 e kadar yol verdi, ve çatı muayenesi hala yapılmadı özele gideceğim gerekirse sezeryan olacağım bu haftada kakasını yapıp yiyen cok oluyormus
aysgldlrl67 Oznr ben sana dedim doğuracaksan doğur yoksa ben doğurcam diye 😊😊 salı günü gel dedi bana sezaryen için. Bakalım o güne kadar gelir mi senin ufaklık 😍😍
Asiyebsrn @Oznr bende 40 haftaligim ne sanci ne bisey artik dogurmak istiyorum of napmamiz lazim dogum baslamasi icin gelsin artik :) suni sanci istemiyorumm
Oznr Busratuncer yok ya 43 baya tehlikeli o kadar beklemem pzt ye kadar gelmezse yapacak bisey yok. Bence sizde o kadar beklemeyin.
Busratuncer Oznr ben Allah izin verirse İnşaAllah yarın özele gideceğim bide ordan bilgi alacağım eğer yatış istenirse sezeryan da olda tamma dixem riskli zaten 40. Haftanın içi ve sonrası
Ozbead Oznr Canım 42 ye kadar bekletiyolar çok sıkıntı etme kendine kötü bi durum olmadıkça bekletiyolar benim kuzenim eltim 42de doğurdu şükür bi sıkıntısı da olmadı ikisinde de
Busratye Oznr squat yapın bol bol çömelme pozisyonunda durun inşallah olur . Bizim doktor korunmasız ilişkide rahim ağızını yumuşatıyor dedi onu bir sorun doktorunuza
Oznr aysgldlrl67 benle ayni zaman da olanlar dogurunca kendim gibi seviniyorum valla sira mi verdim sana 😁 niye gun verdi peki kendiliginden gelmezse diye mi
Oznr Ozbead suni ye de raziyim belki kendi gelir bi umut diye sonrs beklesemiydim acaba demek istemiyorum suyu hareketleri vs iyi
aysgldlrl67 Oznr cnm ben o gün 39+2 oluyorum. Şu an bebek 4 kiloymuş.iri bebek dedi.boyun kısa dedi bana da. Normal riskli olabilir dedi.o yüzden yani. Yoksa ben senden daha gerideyim gün olarak
Ozbead Oznr Canım 41+ye bekle bence suyu vs iyiyse kasma kendini bende bugün 39 oldum hala bi belirti dahi yok
Oznr aysgldlrl67 benkm ki 3500 kg cati da iyi cikar dedi tek sorun gelmemesi. Gerci kilolara guvenmiyorum 1 haftada 700 gr aldirdi cocuga. Son 2 gunde de 200 gr verdirdi 😊
Tgbylmz Oznr bende 39+3 üm canım benim de hiç bir belirtim yok olurda 40 geçersem 41 e kdar sık doktor kontrolüyle beklemeyi tercih ederim bu zamana kadar bekledik sonuçta 😊
Oznr Tgbylmz bende oyle yapiyorum bu kadsr bekledik bekki dr normal doğururdum demek istemiyorum. Esim stresten ölcek ya bisey olursaymis yok simdi cocugunu seviyor olacakmış sanki o doğuracak 😊
Asiyebsrn @Oznr sorma bende merdiven inip cikiyorum asansore binmiyorum sirf sancim olsun baslasin diye 😊 ah ah hayirli dogumlarimiz olsun canim bir avazda insll
Oznr Asiyebsrn yuruyus yap diuorkar ama bakkala gidip gelene kadar kasik agrim öldürüyor. Yarin apartmani inip cikayom bari