tugcegndz aynı şeyi yaşadım canım geçmedi benimde aylar sürebiliyor diyorlar ama ben kalp doktorunuda gözüktüm böbreklerime baktırdım böbrek üstü bezlerimde fazla çalıştığı için tansiyonum çıkıyormuş . Hipertansiyon hastaso oldum yani şuanda hamileyim ilaç kullanıyorum günde 3 defa bir sıkıntımız yok çok şükür. Sende kalp doktoruna görün mutlaka ama dediğim gibi 6 aya kadar sürdüğü de oluyormuş tansiyonun normale dönmesi preeklamsinin şiddetine bağlı olrak