OnlyBaby myangelson hmmm olabilir canım bende bi dinleyeyim bari doktoru olmazsa bidaha ki ay artık üst üste değerlendiririm 🥲🥹
OnlyBaby Miracleee yok ya mümkün değil zaten hep torun bekliyolar gayette haklılar herkese bi neşe lazım çok tatlı oluyor minik bebek :)
Miracleee OnlyBaby o neşe direkt bana lazım valla. Bu kadar mod dusuklugunden sonra evlatcigim bana ne iyi gelir. Ah Bi gelse ☺️
OnlyBaby Miracleee sorma valla banada ya ben çok sıkıldım çünkü, depresyon, anksiyeteler, bu hayatın anlamı yoklar. Valla bebeğim gelmeli artık