Kızlar çatlama iğnemi oldum, doktor o gün ilişki dedi, gün aşırı olacak. İğne vurulduğu gün ilişki, sonraki gün boş, sonraki gün ilişki, sonra tekrar yine boş ve tekrar ilişki dedi. Ben saat önemlimi dedim hayır dedi. 36 saat diye bişey söylemedi. Eşimin sperm testine normal dedi ama bizim 1 senedir olmuyo yani. Pco var dedi ama aşırı derece değil.
Forumda bakıyorum, hergün ilişki yapanların çoğunlukla tutmuş? Ben napıcam bilemedim. Şuan ikinci günüm iğnede dün öğlen olmuştum. Ne sızım var ne ağrım var akıntım yok. Napsam sizce?