Kızlar Merhaba öncelikle nasılsınız?
28 Haftalık gebeyim. Bu aralar nedense kendimi hiç beğenmiyorum aynaya bakmak bile istemiyorum.
Bayramda geliyor değişiklik yapmak istiyorum.
Kuaförümle konuştum hamilelere özel ve organik ürünler ile işlem yapabiliriz sorun olmaz diyor.
Doktoruma danıştım oda aynı şekilde yaptırabilirsiniz diyor.
Ama açıkcası bilmiyorum kafam çok karışık bir yandan hiç içime sinmiyor doğumdan sonraya kadar bekle sonucta kimyasal illaki etki eder diyorum. Bir yandan herkes onay verdi artık eskisi gibi değil sonucta doğum süreci bitse emzirme süreci var orda da yaptırman sakıncalı olabilir diyorum.
Kafam çok karışık sizlerden fikir almak istedim.