HappyMom Detaylar yazımızda! ✨ https://www.mutluanneleriz.com/2023/06/13/hamilelikte-sutyen-tercihi/ Hamilelik sütyeni tercih ediyor musunuz?
Ilaydaerd HappyMom bende bir soru sorayım mi zaman doğum yapmadım daha şu an ki bedeninden kaç beden büyük almalıyım
elaymoms HappyMom hamilelere öneri. Ebebek emzirme sütyeni alın kesinlikle doğum yaptığımdan beri onu kullanıyorum aşırı rahat , sutyenle yaramayan ben bu sutyenle yatıyorum🤣
ballikedii HappyMom valla bir tek sırtım büyüdü onu da agraf ile çözdüm memeler büyümedi hala a cup minikler 😖
AyselDemir Ummuhan64 e bebekde emzirme sutyenleri var onlardan kullanıcı çok güzel doğ yapanda aldım şuan çok güzel rahat yine aldım stokladim doğumda hastaneye götürmek için.sutyen kullanmazsanız gosunuz daha çok sarkicak
Bulbulyuvasi Ilaydaerd askım cup değişmediyse sadece arkadan aparat alıp da takabilirsin ben hiç almadım göğüslerim doldu çok büyümedi gerçi ne kadar büyüyeceklerse daha 95b ins doğurduktan sonra ineğe benzemem
Kumsalyonca36 elaymoms ben arkasına apart aldım rahat şuan 80 b Penti Lotus kullanıyorum e bebekten emzirme sütyeni aldım 85 c aldım oluyo ama doğumdan sonra olurmu bilmiyorum çokta bedeninizi büyük almayın diyolar normalinden bir büyük beden alin diyolar
Elifaras_ elaymoms ebebek emzirme sütyeni ben de aldım. Aşırıııııı rahat. Hamileyken kullanıyorum suan ömür boyu kullanabilirim
Gamzesel HappyMom ya kızlar benim göğüslerim küçüktü büyümeye başladı evdeyken takmıyorum ama taş gibi oldu göğüslerim bide uçları büyük dik dik duruyor inşallah doğumdan sonra da böyle kalır 😂😂😂 8 haftalık hamileyim bu arada
Feyzaclk Gamzesel o giderek yerini sarkmalara bırakıyor son haftalarda . Benim de ilk haftalar cık hosuma gidiyordu simdi aynaya bakınca bi çirkin geliyor 😟
Btlabk Gamzesel daha büyüyecekler catlıyorlar 😢 gögüslerinizi yaglayın simdiden 35 haftadayım karnımı yagladım suanlık catlagım yok ama gögüslerim 12. Haftada catladı göğüslerinde yaglanması gerektigini bilmiyordum
yusraesenkaratay Gamzesel tam olarak aynı şeyi yaşıyorum dikleşti ve normalden daha dolgun bende bugün 8haftaya girdim 😊
ridakegzo Feyzaclk canım bnce emzirme sütyeni rahatlık ben trendyoldan imer marka kaplı balenli emzirme sütyeni aldım fıyata hore cok rahat
Mervedmrts Bende takmıyorum ve gögüslerim çok büyüdü çatladı sarktı biraz önceden dimdik gögüslerim vardı sütyen takmasam bile dik dururdu gitti taş memeler 🤣 doğumdan sonra nasıl olur acaba