SCC amniyosentez az da olsa bebeğin ölü doğmasına düşük yapmanıza sebep olan bi test, benimde ikili taramam riski cıktı yaptırmadım. Eger sonucun kötü cıkması durumunda bebeğimi aldırmayı düşünseydim yaptırırdım. Yaptırmanızı kesinlikle tavsiye etmem. Kanda risk cıksada burun kemiği göründüyse ve ense kalınlığı 3 mm üzerinde değilse kesinlikle yaptırmanızı tavsiye etmem.. benimde ilk gebeliğim benimde coookk kafamı karıştırdılar artık kafamı takmıyorum yormuyorum hatta ikinci gebeliğim olursa ileride bir gün ikili üçlü dörtlü testleri yaptırmadan sadece detaylıya gireceğim, gerçekten insanın midesini bulandırıyolar artık her 4 kişiden 2 kişinin kafası bu konudan karışmış görüyorum