aryakuzey Benimde 7.hafta da iki değerimde pozitif gelmişti. Perinatolojiye yönlendirildim, kalp atışı, gelişimine bakıldı ve avidite sonucum yorumlandı. Avidite değerim 61.40 çıkmıştı, 55ten yukarı olması bizim için yüksek avidite demek bir sorun olmayacaktır dediler ve tekrar igm tahlili istendi. Bu sefer sonucum negatife dönmüştü.
Çok yüksek bir değerle pozitiftik yoksa bence hatalı pozitif olabilir, avidite sonucunu bekleyene kadar bir kere daha igm tahlili yaptırın içiniz rahat edecekse.