_nigarr24_ Bendenbitanedahayok1 normal,benim kızımda da 9-10 ay ayında bu huyları başladı,şaşı bakardı ama geçti gitti. Siz yine de doktora sorun içiniz rahat etsin
Bendenbitanedahayok1 _nigarr24_ tamam sorayım 2 3 gündür çok üzülüyorum şaşı vs diye dalga geçerler diye
Sumeyyeolmez Bendenbitanedahayok1 bu normal göz doktoruna gitsin yinede kontrol etsinler . Genelde büyüdükçe düzeliyor oğlumdada böyleydi
neslisahctnky-554 Bendenbitanedahayok1 doktora gitmiyorsa eşinin siz sağlık ocağına götürün aile hekimi de muayene eder en azından birşey söyler ona göre gidersiniz
Bendenbitanedahayok1 neslisahctnky-554 ben yarın kendim götüreceğim kaç gündür ona söylüyorum umursamıyor
Bulbulyuvasi Amaaan kıyamam masallah kurban olayım gözlerine. Doktora götürün eşiniz de kaldırsın kıçısını Allah korusun erken teşhis her zaman iyidir. Gelmiyorsa bile siz gidin bir şekilde
Bendenbitanedahayok1 Bulbulyuvasi ben yarın kendim götüreceğim benim kocam doktora gitmeyi hiç sevmez beni de engeller ama onu dinlemeyi düşünmüyorum yarın işten erken çıkıp götüreceğim
_Kubraaa_ Şaşılık değilde göz bozukluğu gibi kayma var. Odaklanamıyor sanki bakarken. Doktora göstermelisiniz.
Beybicik Bendenbitanedahayok1 Göz tembelliği olabilir, çözülemeyecek bir durum değil. Bir an önce göz doktoruna götürün.
Bendenbitanedahayok1 Beybicik teşekkür ederiz ela gözlü bebeğim çok beğeniyorum ben de inşallah sağlık sorunu da yoktur 😊
Yenibirannee Bendenbitanedahayok1 biraz içeriye doğru kaymış gibi ama tam şaşılık değil bence. Doktora götürseniz daha net teşhis koyar ama 1 yaşa kadar normal deniliyor. Maşallah göz rengi çok güzel 🌸
Alizee Bendenbitanedahayok1 çok güzel gözleri bar bebeğinizin. Bence yok ama dr daha doğru teşhis koyacaktır❤️