Birprensesannesi2525 3_fistikannesi son 50 ama bence son 35 filan kaldı 40 hafta olmadan doğacak gibi hissediyorum 😬🥹
3_fistikannesi inciata herkez öyle diyor zaman yaklaştıkça daha yavaş geçiyormuş. Benimki de ağustos sonu bakalım ne olacak. Sen sezeryan mı
3_fistikannesi Birprensesannesi2525 aynen bende öyle hissediyorum çünkü bende ilk ikisini 37+ larda doğurdum buda öyle olacak bence
3_fistikannesi Sabina__ bende aynen öyle yaaa. Hemencik zaman geçsin istiyorum. İnşallah sağlıkla alalım kucagımıza
inciata 3_fistikannesi evet canım zorunlu ilk hamileliğim sezeryandı 36 haftada plesentadan kopması sebebi ile sezeryana alınmıştım. bunda normal dedim tamam dedi doktorum ama astımım var diye vaz geçti 4 yıl geçti üstünden