Veronsa O sayfa dolandırıcı bende aylarca bekledim bugün yarın diyerek oyaladılar . En son kargoya verildi denildi takip kodu atacağız dediler ama yine verilmemişti sürekli bahanelerle geçiştirdiler . Uzun lafın kısası asla yollamıyorlar sadece lafı uzatıp oyalıyorlar sitem edince de kendileri çok haklıymış gibi üste çıkıyorlar en Sonunda zorla da olsa para iademi aldım