binnur64 görümcem çocuğunun kıyafetlerini getirmiş giydirir misin diye ama hemen hemen hepsi sap sarı leke, bunları çıkarıcak sağlam bi leke çıkarıcı öneriniz var mıı?
Meryemiss binnur64 benimde kızımın bebeklik kıyafetleri vardı hurçtaydı tertemiz koymuştum beklemekten sararıyor bazılarına baktım bende öyleydi annem yıkansa hemen çıkar dedi ama daha yıkamadım bakalım haftaya yıkayacağım bi deterjanlı su yaparım bi kaç gün bekletirim sonra yıkarım diye düşünüyorum inşallah geçer
Busraakay_26 binnur64 dr.beackman leke çıkartıcıları var ben çok memnun kaldım her alanda kullanabilirsiniz
ElifKarata binnur64 10 dk bekletip makineye atabilirsin. Lekeleri çok sa deterjan bölümüne de koy biraz öyle yıkansın
twofruits Meryemiss aynı şey bende de oldu domol marka leke çıkarıcı aldım beyazlar için olanı çoğu beyazdı kıyafetlerin ılık suda 6 saat bekletip bir ölçekte yıkarken makineye atıp yıkadım hiç bir şey kalmadı
Meryemiss binnur64 aynen canım ben bir çoğunu hiç kızıma giydirmedim bile bakalım deneyeceğim belki hemen geçecek lekelerdir deneyince göreceğim
Candan_13 Tek geçiren şey ebebek de çamaşır suyu tozu var ben 30 TL’ye aldım 90 TL yapmışlar ikizlerimden kalan mama lekeleri bile geçirdi akşamdan sıcak suya bastırdım sabaha kalmadi birsey
Happymm binnur64 çamaşır sodası çok iyihem makinenin içine hemde gözüne atın ama sadece beyazlar olsun renk olursa bozar sıcakta çalıştırın geçer bembeyaz olur
Euain binnur64 evet eşimin gömleğinde vardı onda denedim. Makinaya atmadan önce yakalarına özellikle döküp elimle yedirdim. Sonra 15dk makinaya attım bembeyaz oldu. Renklilerde de başarılı olabilir isterseniz küçük bir yerde deneyin
mnli binnur64 beklemekten sararıyor kıyafetler benim oğlumun da öyle olmuşlar zaten 3-5 parça saklamıştım e bebekte çamaşır suyu tozu var ama bizim burda kalmamış baby me leke çıkarıcı sprey aldım gece sıkıp beklettim sabah hijyen programında (60 derece 2 saat gibi bişey) boron beyazlar için olan deteryanla yıkadım üstüne de dalan roxy ile diğer çamaşırlarla normal programa attım çıktı sarılıklar