inciata allak bullak oldum gerçekten o kadar yorgunum ki .. doktorum da bu haftalarda olabilir diyor, kan uyuşmazlığı var ondan kaynaklı olabilir diyor başta test yapılmıştı sorun yoktu şimdi tekrar test verdik, sonuç bekliyorum iğne bile yok hiçbir eczanede, çıldırmak üzereyim