Dün gece meyve yedim arkasından hemen Demir hapını aldım saniyesinde karnıma bi kramp girdi, peşinden mide bulantısı derken tuvalete koştum başta kabızlık vardı sonra ishale döndü ama ben hayatımda böyle bi şey yaşamadım karnımdaki sancıdan orda bayılcaktım, ya doğuruyorum ya da ben ölcem herhalde dedim tansiyonum düştü gözlerimin önü karardı sonra bi baktım peçeteye lekelenme gibi kan gelmiş iyice korktum, derken biraz rahatlayınca hemen acilleri aradık hangi hastanede kadın doğum doktoru var diye Nilüfer dorukta nöbetçi varmış, kadında beş karış surat, sivri dil, azarlayan bakışlar parayla rezil olmak böyle bi şey herhalde, ultrasonda bebek iyi görünüyor Rahim ağzı kapalı ama kanama için alttan muayene ediyim dedi ben de haftam küçük diye istemedim iyice öfkelendi benim de sabrım bi yere kadar ağzıma geleni söyledim sonra kendini açıklamaya çalıştı hiç de dinlemedim, para iadesi yapıldı ama doktor tercih edilesi biri değil. Bu arada 22+3 üm, daha önce başınıza böyle bi ağrı sancı vs bi şey geldi mi? Geldiyse sebebi neymiş? Hareketlerini de hissetmiyorum biraz içim buruk :’)