Epiduralin devlette yapılmadığını biliyorum sadece normal doğum sancısına nasıl bir katkısı var onu merak ettim ama anladığım kadarıyla süreci uzatiyor. Devlette yalnızlık insana koyuyor ama yapacak bişey yok. Mantıklı düşününce evet her şeyi kendin cekiyorsan özele o kadar para dökmeye gerek yok sezaryen olsa neyse. Hayırlısı artık ya sanırım süreç normal ilerlerse bir sıkıntı olmazsa devlette doğum gerçekleşecek. Fakat içimin rahat etmediği bir durum olursa özele de giderim yeter ki yavrum sağlıkla gelsin