Ysmnkrkrs normal doğum yapacak olsam özel tercih sebebim olurdu, sancı süreci belki 3 saat belki 10 saat sürüyor kişiden kişiye değişiyor ve bu süreçte özelde eşin, annen arkadaşın yani birisi yanında olabiliyor.. devlette böyle bi imkan yok doğumhaneye tek girip bebeğinle odana gelince aileni görebiliyorsun. İlk doğumum sezeryandı, şimdi 50 gün sonra 2. Sezeryan olacağım devlet tercih ettim ilkinde devletten memnundum planlı günde gidildiği için doğum öncesi destek ihtiyacım olmadı. Ama normal doğumsa benim önereceğim özel olur. Arkadaşımın yanında 14 saat kaldım, suyu gelmişti ve sancıları başlamıştı tam açılma olana kadar 14 saat geçti ve doğumhanede onunla beraberdim eşide gelmişti. Bu anlar güzeldi yani. Allah yardımcınız olsun