Birinci gebeliğimde preaklampsi sebebiyle doğum yaptım şu an ikinciye hamilyim 32+2 olduk bu sefer cok şükür olmadım tansiyonlarım hatta düşük bile. Hamile oldugumu öğrenince hemen tuzu kestım sıfır tuz hamur işi ekmek makarna şeker tatlı plav asla yemedim . Karpuz ve et son aylarda bi tık tansiyonumu yüksekttiği için artık onlarıda tüketmiyorum .ecopirin 150 mg ve hamilelik boyunca folikasit kullanıyorum ve vitaminler inşallah sizlerde tekrarlamadan dinlenerek geiriirsiniz