Baturalpinannesi minikmucizeemaak bilmiyorum doktorun söylediği bu şekildeydi bende kullanicam 16 ya kadar
minikmucizeemaak Baturalpinannesi Bana da puanlık yeterli demedi + D vitamini kullanıyorum 14+0 ız bakalım nasıl devam edeceğiz, sağlıkla kavuşalım 💛
Baturalpinannesi minikmucizeemaak bende yeni basladim D vitaminine sağlıkla hayırla kavuşalim inşallah hepimizi 🤲