Baturalpinannesi anonimm1907 olabilir bilmiyorum daha dün kontrolde dedi 16 ya kadar kullanalım diye ama ben biraz kilolu hamile kaldım ondan olabilir çünkü hafif kilon var 16 ya kadar kullanalım dedi
minikmucizeemaak Baturalpinannesi Arkadaşımın kilosu hiç yok, hamile kaldığı kiloda resmen çünkü ilk aylarda verdi temmuz ortasından sonra doğumu var ama hala kullanıyor. Ama bizim folik asitlerde vitamin balık yağı vs var belkıde o yüzden bilmiyorum
Pnr_KMRC1 anonimm1907 ben 12 haftada bıraktım doktorum öyle demişti tabi 12 haftaya kadarda 3 kutu bitmişti folik asit
anonimm1907 Pnr_KMRC1 benim vitaminler genelde düşük çıkıyor belki o yüzden kullanmaya devam et diyodur
Baturalpinannesi minikmucizeemaak bilmiyorum doktorun söylediği bu şekildeydi bende kullanicam 16 ya kadar
Pnr_KMRC1 anonimm1907 benimde öyle kullandığım halde şuan xaten kan hapı kullanıyorum kullandığım halde yükselmedi bakalım