Ayfer_kaya76 çevrenize değil de doktorunuza güvenmeniz gerekir, bu ilacı ben kanama ve lekelenme sürecimde kullandım, ve kullandığım anda hemen etkisini gösterdi ve lekelenmem geçti. İlacın amacı düşüğü önlemek zaten o yüzden korkulacak bir durum yok, düzenli bir şekilde kullanmaya özen gösterin