Ayfer_kaya76 ben ilk haftada 1 kere iğne vuruluyordum, sonra dr günlük fitil olarak kullanmamı söyledi. Hap olarak aldığımızda 10% vücut alıyor, ama fitil olarak olduğunda 90% alıyor vücut. Bildiğim kadarıyla Allah korusun, sağlıksız gebelik olursa bu hap bir şeyleri önlemiyor, bu hap rahim ağzı yetmezliğini önlüyor diye biliyorum.