Feyzabeyoglu gizcansen elenatal2 istah aciyor mu acaba? Regenesis kullandim bi ara cok istahimi acti Elenatal da öyle olacak diye korkuyorum
gizcansen Feyzabeyoglu hayır hiç öyle bir yan etki yaşamadım. Kahvaltı yaptıktan sonra 1 tane yutuyorum
Mervece_16 Kubra-soyler bende de hamılelık tıroıdı çıktı bende ılac kullanıyorm cevız fındık pekmez mevsim meyveleri Balık haftada bı gun yemeye bol proteın almaya özen gosterıyorm
-Gokce035- Zehross03 sabah kahvaltıdan sonra ocean mummy içiyorum iki saat sonra ferroyu içiyorum bir saat bişey yememeye çalılıyorum ama ağır gerçekten kabızlık zor oluyor benim normalde de bapırsak problemim var zorluyor benim🙈
ipekravzaninannesi Zehross03 bende aynı sorunu yaşıyordum doktoruma söyledim kotü olduğun zamanlarda 1 2 gün ara ver sonrada ikindi gibi iç dedi bende öyle yapıyorum şuan çok şükür eskisi gibi değil artık :))
Snglokszr Folik asit Decavit Feramat Magnezyum Bunlari ilk aylardan kullandim 30 haftalik oldum kullandigim ilac yok ama benle beraber bu haftalik olan tanidiklarim balik yagina falan gecia yapmis benim doktor ilac milac yazmiyo 🥴🥴🥴
DenizDnz- Zehross03 aç karnına çok mide ağrısı yapıyor o yüzden tok içmek daha mantıklı bana günde 2 kez demişti doktorum ama günde 1 kez yok karnına alıyorum fazlası midemi mahvediyor
Zehross03 DenizDnz- tok denemedim ama ondanda çok korkuyorum bu sefer tok karnına kus kus bitmez zaten hala bulantım bitmedi peki demir eksikliğiniz varmı tahlillerde benim iyiydi baya ona güvenip içmiyorum
ChemistrySK Z_e_y_a_gul 28+0 olduk bugun, dr um bu sekilde devam dedi, ben magnezyuma bacagima kranplar girdigi icin kendim basladim dün,cunku ilk oglumdada o eksiklik yuzunden giriyordu bu kez muz yiyip durmak yerine takviyesini aldim🤭
Z_e_y_a_gul ChemistrySK ben de magnezyum kullanıyorum benim de aynı şekilde ayaklarıma geceleyin kramp giriyor 🙂 sabahleyin elim ayağım aşırı derecede şişmiş bir şekilde kalkıyorum sizin de oluyor mu acaba
ChemistrySK Z_e_y_a_gul el ayak şişmesi yok ama kramp girmesi hala geçmedi ozellikle tek bacafima kalcadan itibaren giridgi icin uykuda donerken cok zorlanıyorum
DenizDnz- Zehross03 bana normalde 20nci haftadan sonra verildi ama dokunuyor diye içmedim hiç 32 haftada doktorum demir ilacı çok önemli iç diyince geri başladım yoksa kan sonuçlarımda Bi sıkıntı yoktu bence sizde aksatmayın
ChemistrySK Zehross03 bende ilk iki hanileligimdede karin agrisi ve kusma ile icemedim o yuzden bu kez söyledim onu yazmayin diye bana fertamir isminde toz saset yazdi dr onu icebiliyorum,tadi biraz fazla sekerli geliyor ama en azindan bulanti ağrı vs yapmiyor cok şükür