7.ayımda değerlerim azalmaya başladı muhtemelen bebek çekiyor 🩷🙏🏼 devamlı kullandığım elenetal 2, D3K2 vardı. Bunlara ilave yeni başladığım demir, B12 ve magnezyum var. Halsizleşmiştim son zamanlarda meğerse değerlerim düştüğü içinmiş. Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum